1. Παραλαβή από το κατάστημα:  

Εφόσον επιθυμείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το φυσικό μας κατάστημα, μπορείτε να το πράξετε αυθημερόν ή εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημέρα καταχώρισης της παραγγελίας σας. Οι παραλαβές γίνονται τις εργάσιμες ημέρες και ώρες. Θα ενημερώνεστε για τη διεκπεραίωση και τη διαθεσιμότητα της παραγγελίας σας, με τον ίδιο τρόπο που θα την έχετε αποστείλει.

Η Εταιρία μας διατηρεί το δικαίωμα ενημέρωσής σας για την πορεία της παραγγελίας σας, είτε με αποστολή γραπτών μηνυμάτων (SMS, Viber, Whatsapp) από κινητό μας τηλέφωνο, είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ιδίως σε συμμόρφωση με το εκάστοτε ισχύον νομοθετικό πλαίσιο για τη λειτουργία των εμπορικών καταστημάτων και την παραλαβή παραγγελίας από το κατάστημα.

2. Αποστολή μέσω εταιρίας Courier:

Η αποστολή των προϊόντων μας γίνεται με την εταιρία ΕΛΤΑ COURIER.

Τα προϊόντα της παραγγελίας αποστέλλονται στην ταχυδρομική διεύθυνση αποστολής, που υποδεικνύετε κατά την παραγγελία σας. Οι παραδόσεις των προϊόντων πραγματοποιούνται οπουδήποτε εντός της ελληνικής επικράτειας κατά τις εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα έως Παρασκευή) και ώρες (9:00π.μ. έως 17:00μ.μ.)

Για αποστολές στο χώρο σας, εντός Ελλάδας, η χρέωση είναι 3 ευρώ.

Για αγορές αξίας άνω των 100 ευρώ και βάρους έως 2 κιλών, εντός Ελλάδας, τα μεταφορικά είναι δωρεάν.

Εάν επιλέξετε αντικαταβολή, η επιπλέον χρέωση ανέρχεται στα 2 ευρώ

* Με την αποστολή της παραγγελίας σας από το κατάστημά μας, θα λάβετε τον αριθμό αποστολής (tracking number) για την εύκολη αναζήτησή της.

** Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, χωρίς υπαιτιότητα της Εταιρίας μας, το κόστος των μεταφορικών βαρύνει τον πελάτη και ανέρχεται στα 3€ (Ενημερωθείτε για την Πολιτική Επιστροφών)

Η Εταιρία μας καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την αποτελεσματική διεκπεραίωση της κάθε παραγγελίας και την τελική παράδοση της παραγγελίας στον χώρο σας. Όμως, δεν φέρει καμία ευθύνη και επ’ ουδενί δεν εγγυάται τον χρόνο διεκπεραίωσης της παραγγελίας, κυρίως και όλως ενδεικτικώς σε περίπτωση ακραίων καιρικών φαινομένων, φυσικών καταστροφών, σε περίπτωση απώλειας του εγγράφου από τη συνεργαζόμενη εταιρία courier ή εσφαλμένου προγραμματισμού και υπερβολικού φόρτου εργασίας της συνεργαζόμενης εταιρίας courier, σε περίπτωση απεργιακών κινητοποιήσεων, τρομοκρατικών ενεργειών, πολέμου, σε περίπτωση στάσης εργασιών ή και απαγόρευσης με εντολή του κράτους των οδικών, θαλάσσιων ή αεροπορικών μεταφορών, καθώς και σε κάθε άλλη περίπτωση που συντρέχει γεγονός ανωτέρας βίας.

Σε αυτές τις περιπτώσεις, η Εταιρία μας, εφόσον ενημερωθεί εγκαίρως για τον λόγο καθυστέρησης, θα επικοινωνήσει μαζί σας και θα σας ενημερώσει σχετικώς.

Σε κάθε περίπτωση, η Εταιρία μας διατηρεί το δικαίωμα να καθυστερήσει οποιαδήποτε παραγγελία για τεχνικούς και οργανωτικούς λόγους, καθώς και για λόγους ελέγχου ποιότητας και ασφαλείας.

Η Εταιρία δεν ευθύνεται σε περίπτωση καθυστέρησης αποστολής των παραγγελθέντων προϊόντων, παρά μόνο εφόσον βαρύνεται με δόλο.